Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» в рамках проєкту “Партнерство заради натхнення, трансформації та об’єднання відповіді на ВІЛ” (Проект PITCH в Україні) та за підтримки Альянс громадського здоров’я Alliance for Public Health, шукає фасилітатора (-ів) для проведення вебінару «Як обрати найбільш зручний та безпечний віртуальний майданчик для проведення вебінарів, конференцій та інших інформаційно-освітніх заходів»?
Мета заходу: ознайомити учасників та учасниць з технічними можливостями вибору та проведення різноманітних онлайн-заходів на інтернет-майданчиках, а також як забезпечити при цьому безпечне проведення цих заходів.
Цільова аудиторія: активісти ЧСЧ/ЛГБТ-спільноти; представники ВІЛ-сервісних організацій; активісти інших ключових груп: люди що вживають наркотики, секс-працівники тощо; люди що живуть з ВІЛ, вірусними гепатитами та яких зачепив туберкульоз; інші спеціалісти та зацікавлені особи.
Час проведення: кінець червня – початок липня 2020р.
Тривалість: орієнтовно 1,5-2 години.
Географія учасників: вся Україна.
Мова проведення: українська.
Питання, які мають бути розглянуті під час заходу:
Огляд існуючих онлайн-майданчиків для вебінарів, конференцій та інших онлайн-заходів та як обрати для себе найбільш потрібний.
– Платні та безкоштовні майданчики, платні та безоплатні функції;
– зручність для організаторів заходів (налаштування, функціонал, безпека, зручність інтерфейсу, додаткові послуги – можливість запису, демонстрації екрану, прямих стримів, опитувань, презентацій, аудіо/відео та інше);
– зручність для учасників заходів – проста реєстрація, мобільна версія, можливості під час заходу вмик/вимк мікрофон/відео, перейменування користувача, чат, опитування, інше;
– які майданчики та для яких заходів більш підходять за критеріями: можлива кількість учасників, стійкий інтернет-зв’язок, можливість проведення одночасно декілька заходів у різних онлайн-кімнатах, ліміт часу для проведення заходу, можливості зворотного зв’язку з учасниками заходу під час заходу, можливості спільної модерації та підключення кількох спікерів (з функціями демонстрації екрану або стріму) тощо.
Безпека до та під час проведення онлайн-заходів.
– Системні безпечні налаштування перед заходом;
– попередня реєстрація учасників/учасниць та посилання на захід, ведення запису заходу, ім’я/нік учасників/учасниць, питання використання запису заходу та публічне його розповсюдження на обраних ресурсах;
– інструкції з користування майданчиком та короткого опису формату вебінару;
– як поводити себе та що робити у разі настання непередбачуваної ситуації під час заходу (технічний збій системи, «злам» майданчика опонентами тощо);
– чи безпечно проводити стріми з YouTube, Instagram та Facebook?
Додаткові програми та додатки, які можна використовувати під час проведення заходу: опитування, тести, ігри, анімація, інфографіка тощо.
Обраний фасилітатор (-ри) мають також забезпечити, за потреби, інформаційну підтримку учасників та учасниць після проведення вебінару.
Зацікавлених спеціалістів/спеціалісток просимо надати своє розгорнуте актуальне резюме, де має бути окрім іншого, вказаний досвід вашої роботи з питань, які будуть освітлені на нашому заході.
Також в листі просимо коротко надати вашу фінансову пропозицію в гривнях за проведення цього вебінару (бажано мати ФОП ІІІ групи, хоча це не є обов’язковою умовою).
Будь ласка, надсилайте документи на адресу omakhno@ga.net.ua з обов’язковою копією на achernyshev@ga.net.ua, з темою листа “Конкурс на проведення вебінару з питань роботи та безпеки на інтернет-ресурсах”.
Дедлайн подання резюме та цінової пропозиції – до 12:00 п’ятниці 26 червня 2020 року. Після дедлайну ми будемо зв’язуватись тільки з успішними потенційними кандидатами та кандидатками для уточнення деталей.