28-29 вересня відбувся всеукраїнський проєкт “Параюридичний хакатон”, учасники котрого долучились до розв’язання проблем спільноти та напрацювання ідей для їх вирішення.
Перед початком інтенсиву всі учасники мали змогу поділитись власними очікуваннями, поставити цілі на проєкт та узгодили правила спільної взаємодії.
Якщо говорити про атмосферу, то було відчуття, що хакатон – це концентрат інтенсивної діяльності, поєднаний з творчим процесом. Завдяки роботі модераторів учасники вчились шукати новаторські рішення для конкретних завдань. Після обговорень всі команди мали можливість презентувати свої роботи та отримувати зворотний зв’язок від експертів та інших груп. Це створило атмосферу обміну ідеями та навчання. А також всі завдання сприяли створенню активної та дружньої спільноти професіоналів, які діляться своїм досвідом та стимулюють інші форми співпраці.
Як зазначають тренерки, важливим для учасників був блок про особливості цільових груп, їх потреби, цінності та страхи. Це дало можливість краще зрозуміти своїх потенційних клієнтів. Учасники брали участь в дискусії щодо того, як ефективно спілкуватися з кожною групою.
Окрім великих групових занять, унікальність хакатону полягала в тому, що всі учасники мали змогу точково працювати в малих групах за темою “Алгоритми та кроки залучення нових клієнтів”.
Серед напрацювань учасників такі ідеї:
● Переадресація з медичних закладів, кабінетів довіри, благодійних організацій, недержавних організацій, тощо;
● Соціальні мережі/сторінки НУО з інформацією та історіями, розміщення інформації з контактами у закритих групах спільноти;
● Бігборди та реклама;
● Рекомендація від третіх осіб;
● Партнерство та співпраця з різними установами, закладами та організаціями;
● Сарафанне радіо;
● Громадські організації (вуличні маршрути, шелтери, мобільні амбулаторії), медичні установи (перенаправлення);
● Державні служби (пункти пробації, СІЗО, тюрми, соціальні служби, притулки, пункт незламності);
● Особиста база контактів;
● ЗМІ, телеграм-канали, групи;
● Дискусійні клуби, тренінги.
В наступний день група працювала у методі «Інтервізійного акваріуму», де учасники поділилися своїм досвідом та вивчили кращі практики один одного, це сприяло обміну ідеями та взаємному навчанню. Далі учасники в міні групах пропрацьовували алгоритми реагування на складні кейси в роботі параюристів:. Обговорили ситуації, які можуть виникнути та шляхи їх вирішення.
Фінальним блоком була сесія з консультантами, які поділилися своїм досвідом роботи з системою “DATACHECK UKRAINE”. Консультанти поділились тим, як використовувати цей інструмент ефективно, обговорили плюси та мінуси програми, щоб передати їх розробникам.
Висловлюємо вдячність всім учасникам і учасницям за активну участь під час заходу, а також нашим тренеркам за якісне й змістовне проведення.